tisdag 30 oktober 2012

Ett äpple om dagen, håller doktorn borta....njae!


Idag har jag varit på läkarbesök. Det är nu dags att ta itu med en del saker och en av dem saker jag har velat få svar på, är mitt illamående som har varit fram och tillbaka i över en månads tid nu. Så ett läkarbesök var inbokat och tidigare idag, så pratade jag med en doktor och vi bollade lite olika tankar och idéer. Jag fick även ta ett gäng prover. Jag ska även ta en medicin, som jag har tagit på en inrådan av en apotekarvän som heter Omeprazol, doktorn föreslog att jag nu ska byta till Ezomeprazol. Vi får hoppas att medicinen hjälper och att jag får bra besked på mina prover.

Det är aldrig kul att sitta i väntans tider, men nu har jag tagit ett steg, mot att snart få veta om mitt hälsotillstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar