söndag 13 oktober 2013

Nu börjar nästa storhetstid!


Snipp snapp snut, nu var tävlingssäsongen slut. Det blev en tid på 36:55 på Hässelbyloppet. Men det fanns tendenser till ett nytt rekord efter halva distansen. Dock så skulle både illamående och extrem mjölksyra göra sitt för att sätta stopp för det. Givetvis så kommer det att bli en sista "race report". När jag kom hem så gick jag och städade i hemmet, samtidigt som jag lyssnade på gamla smöriga James Blunt-låtar. Mitt i all yra, så var det nästan så att jag släppte en tår, för att det är både stolt över säsongen och att det är så långt till nästa lopp. Det känns ensamt, tomt och mörkt. Men jag vet att det kommer en ny storhetstid under 2014. Där jag finns i spetsen i vanlig ordning.

4 kommentarer:

  1. Grattis till en bra tid och en helt fantastisk säsong!!.........., men det finns lopp att springa mitt i vintern också :-).

    Mycket bättre säsongavslutning än vad vi fick idag är nog svårt att begära. Klart, bättre tid, men väder och arrangemang var riktigt fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Jo, men det är inte riktigt samma sak. Det är inte direkt så att jag ser fram emot några fler lopp ute egentligen.

      Absolut, håller med dig. Det mesta var bra runtomkring! (:

      Radera
  2. Grattis Andreas! Men nu ser du allt ut som en litet mumintroll med allt skägg :) Helt otrolig säsong du gjort

    SvaraRadera