måndag 9 december 2013

Hello Riga - I'm coming!

Breven fortsätter att flöda in i massor och jag måste återigen kapitulera för en av förfrågningarna. Jag har bjudit på show och spektakel när jag nästan spydde ner ett redan slitet Alexanderplatz i Berlin. Jag kommer att ställa till med cirkus när jag åker till en annan favoritstad, Prag. Nu är det officiellt att jag kommer att springa halvmaran i Riga den 18 maj. Samma dag som Göteborgsvarvet. Göteborgsvarvet fanns inte på agendan i år, utan den får nog vänta tills 2015 innan jag tar revansch där. Nu måste jag tillfredsställa brevfriarnas önskningar i Riga. Även där har jag varit förut och fann det lagom mysigt. 

Det är helt enligt planerna, då detta blir mitt sista lopp innan min första helmara i slutet av maj. Då får jag en riktig helkörare två veckor innan om vad jag står formmässigt i mitt program, perfekt. Så ifall ni inte vet var ni ska göra den helgen och väljer att hoppa över Göteborgsvarvet, så är ni varmt välkomna att åka ner till Riga och stötta mig tillsammans med de baltiska fans som finns på plats.

2 kommentarer:

  1. Vad har du för mål på maran?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid svårt att sätta mål på en distans jag aldrig har sprungit förut, men att springa under 3 timmar är alltid en gyllene gräns att betrakta!

      Radera