onsdag 5 december 2012

Dagens löppass är inställt pga rådande väderlek



Är det något jag har lärt mig idag, är det bara att vara försöka vara glad ändå. Framförallt när det handlar om något jag ändå inte kan påverka. Idag blev det snökaos deluxe i Stockholm, det snöade, snöade och åter snöade. Hela kollektivtrafiken valde att krascha. Helt oväntat dyker det upp snö återigen i Sverige, vilken överraskning för SL. Jag får väl ändå tycka att man måste kunna vara bättre rustade, för det är inte sista gången det händer. Nåväl, 50 minuter hem med kollektivtrafik dock istället nästan 3 timmar. Fy bubblan, så "pga rådande väderlek ställs dagens löppass in" och jag får helt enkelt lägga om lite i kalendern och hoppas att det blir bättre de kommande dagarna.

Brr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar