måndag 17 december 2012

Kropp, du behöver vila!



Nu behöver det verkligen kännas. Efter många veckor och månader av konstant träning av löpning, innebandy och fotboll samt sprungit intensiva lopp. Så märks det att kroppen letar varje tillfälle till att vila. Nu har jag ont på de flesta ställen i min kropp, inte alls så bra. Men på något konstigt vänster, så tycker jag att det är lite skönt att ha t.ex.  smärtande revben när man vaknar. Det låter helt sjukt, men då vet jag att jag lever och att jag längtar tills att jag blir av med smärtan. Det ska bli skönt att åka till Wien och bara njuta, inte träna (jag skulle bara våga ta med mig löpskorna och springa ute på gatorna) och kanske gå på något spa, vila upp mig.

Det har inte blivit något löppass ute sedan i fredags och nästa inplanerade sker på onsdagen, medan jag funderar på den stora sammanfattning som dyker upp den här veckan. Det kommer att bli intressant. Så denna vecka, kan vi utöver detta inlägg, se fram emot 2 blogginlägg om årssammanfattningen och en sak som förhoppningsvis kan avslöjas bli färdigt nu till veckan.

---



Något annat som är väldigt kul, är att jag har blivit nämnd i en blogg på Fitness Magazine (här). Där man räknar upp en del manliga träningsbloggar, jag är väldigt glad att hamna i samma andetag som vissa av de namn som räknas upp i det inlägget. Jag ger mig själv en klapp på axeln och blir oerhört glad att läsa detta, det blir extra värt att skriva på bloggen och vidareutveckla konceptet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar