söndag 31 mars 2013

Glad påsk och nu styr skutan mot Prag


Glad påsk till alla läsare!
 
Idag har intagits en stor påskmåltid, smakligt värre. Innan dess hade jag faktiskt avverkat 12 km (längsta hittills någonsin med klocka) på 4:31/km i snitt, helt enligt planen. Hade ingen energi att öka, så det var ju faktiskt tur att jag hade bestämt mig för runt den här tiden då.
 
 
---
 


Nu bär det iväg till Prag. Vid den här tiden brukar jag och min sambo åka till Prag, nu blir det för sjätte året i rad som vi åker ner. Det ska bli härligt att koppla av i några dagra och strosa runt i den här otroligt mysiga staden, jag ser redan fram emot att vandra över karlsbron i kvällsskimmer och lummigt upplysta byggnader på avstånd. Det kommer att bli toppen. Vilket innebär att jag inte bloggar igen (antagligen) förrän mitten av nästa vecka. Mina löpskor åker med och tanken är att jag ska löpa ett pass i den här underbara staden. Om jag nu har kunnat löpa i Amsterdam och Bryssel på mina avkopplingsresor, så vore det inte pjåkigt att göra detsamma där nere. Det lustiga är att den här resan sker endast en vecka innan jag ska åka ner till Berlin. Wow, det blir intensivt nu. Men vad gör man inte för att hinna med saker, man tycker om?
 

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar