torsdag 26 februari 2015

Baskelusken är här



Idag hade jag tänkt springa ett pass. Så blev det inte, i ett par dagar fram och tillbaka har det varit på gång. Jag har känt förkylningen komma och i natt, så gick jag upp halv 2 mitt i natten, pumpade mig full med olika tabletter av olika slag för att kunna gå till jobbet. Jag var glad att jag kunde åka iväg, men jag fick krasst konstatera att jag fick ställa in kvällens planerade löppass. Nu sitter jag här och hoppas att lite sömn i natt, kan göra att blir lite friskare och piggare. Vem vet, jag kanske får chansen att springa imorgon igen? Jag känner mig sugen, men det gäller att min kropp säger ja.

Det blev ett ultrakort inlägg. Lika bra det, jag tänker inte ägna den här baskelusken mer uppmärksamhet än brukligt.

Tack och god natt!

4 kommentarer: