onsdag 23 januari 2013

Snor, snor, snor....






Hej förkylning! 
Det var ett tag sedan. 

De senaste tre dagarna har jag varit rätt så förkyld och det har blivit värre för varje dag som har gått, därför har jag fått ställa in både gårdagens innebandyträning och löppass idag. Sen har jag fått snyta mig var 5:e minut. Det är så in i h-vetes jobbigt, det vet alla som är grovt förkylda. Framförallt när man ska åka kollektivt i rusningstider, ingen höjdare. Huga. Men det är bara att ladda för att jag är bättre till på fredag, nästa planerade löppass. Egentligen bör jag sjukanmäla mig från jobbet, men jag har alltid haft så himla svårt att göra det. Så länge, jag är vid mina sinnes fulla bruk och kan arbeta någorlunda normalt, så går jag till jobbet. Envisheten, ni vet. Men nu ska jag kurera mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar