fredag 11 januari 2013

Läsa och spela


 

http://content.mycutegraphics.com/graphics/reading/cat-reading-book.png 


Denna helg blir det läsning.  Det är en min egen blogg som ska läsas, då tanken är att det ska bli en bok utav 2012 års blogginlägg. Eftersom jag aldrig korrekturläst något blogginlägg jag har skrivit, utan jag skriver utav bara farten. Men när det ska bli en bok, så ska det vara korrekt och vara ännu mer läsvänligt. Så under helgen kommer det att bli lite av den varan, kul att det går framåt med andra ord.

---


Innebandyn har gjort comeback den här veckan. Det har hunnit bli en träning och en träningsmatch. Matchen slutade 2-2 och det är skönt att ligga i, även om det känns i kroppen att det var ett par veckor sedan jag spelade innebandy. Alla dessa start och stopp, ryggen har fått sin beskärda del av träningsvärk. Imorgon blir det seriematch, det blir intressant. På söndag blir det löpning igen, ny revansch för den senaste tidens inte helt genomförda lopp. Vi får se hur det kommer att gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar