tisdag 29 oktober 2013

Jag finns här - Men inte mentalt!





Som ni vet så skriver jag med jämna och ojämna mellanrum. Det är så pass strukturerat och noggrant uträknat i varje inlägg jag skriver, jag har emellanåt ett schema som jag följer som jag kan fylla på och ändra allt eftersom. Nu finns det dock en anledning till att det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg och det är av privata skäl. Jag upplever en liten sorg och därför känner jag att istället för att skriva halvtaskiga inlägg utan energi och kreativitet, så väljer jag att hoppa över det istället. Det finns hör och häpna, annat i livet än löpning. Igår valde jag av just sorgen att hoppa över gårdagens tänkta löpningspass. Jag kommer dock att springa imorgon. Träningen kommer att rulla på sakta men säkert trots detta. Löpningen har en avslappnade effekt och kommer att funka som en del i sorgearbetet för mig.

Jag skriver när jag har funnit ro igen. Så jag vet inte om nästa inlägg kommer imorgon, i helgen eller i nästa vecka.Vi får se.

Tills dess. Ta hand om varandra!

2 kommentarer:

  1. Heja dig och hoppas att löpturen blir fin. Ta hand om dig du med!

    SvaraRadera