fredag 5 oktober 2012

Okej, nu kör vi!


Snart 12 timmar till nästa loppstart. Det blir ett litet lopp i Bromma, Solviksloppet på bara fyra km. Tillräckligt för att man ska kämpa hårt hela vägen.

Hur har veckan varit?
Måndag: Träning hemma, med hantlar och övriga kroppsstärkande övningar
Tisdag: Innebandyträning
Onsdag: 5,2 km. 4:08/km-fart.
Torsdag: Innebandyträning
Fredag: Promenix

Inte direkt den hetaste träningen den här veckan. Jag har valt att vilja vila mera och i tisdags, så började må lite dåligt igen och fick spykänslor som har varit sedan dess och jag har inte känt mig toppform nu på sistone. Så då blir det dags för två lopp den här helgen, jag är glad över att det är två korta lopp (+ en innebandymatch). Vi får se hur formen ter sig under första loppet imorgon, jag kommer som vanligt att ge allt och inte låta något stoppa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar