fredag 10 augusti 2012

Mellan två lopp


Imorgon smäller det, då är det dags för säsongens elfte lopp. Jag har både under onsdagen och torsdagen sprunigt korta löppass. Trots att jag har känningar i knä, höft, axel och rumpa, gud vet vad som kommer härnäst. Kroppen har jobbat på hårt bra mycket länge, ändå känns mina löppass trots det, givande.Under fredagen har det varit total vila, under lördagen blir det en snabb promenad/lätt jog. Vi får väl se hur man känner sig på kvällen imorgon efter loppet, men förhoppningsvis kommer jag att vara taggad till tusen vid start.


Oavsett hur det går imorgon. Kommer jag helt klart att unna mig, det var ett tag sedan och det är jag värd anser jag.

Frågan är vilken smak det blir. Mörk choklad ligger bannemig bra till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar